Jak se objednat
Do ambulance se aktuálně můžete objednat:
Upozorňujeme na nutnost sledovat aktuální informace týkající se stavu zaplnění kapacity naší ordinace.
 
Zrušení termínu
Objednaný termín je závazný, pokud jej musíte zrušit, učiňte tak prosím, alespoň 48 hodin předem, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Děkujeme za pochopení, můžeme tak termín nabídnout dalším pacientům, kteří potřebují naši péči a také zlepšit plynulost chodu ordinace.
Pokud se vícekrát bez omluvy na termín nedostavíte, další termíny pro vás nebudou rezervovány a vaše místo nahradíme novými klienty.
 
Co dělat, když se k nám nedovoláte?
Pokud se k nám nemůžete dovolat, je to pravděpodobně způsobeno tím, že jsme pracovně vytíženi a nebo není paní asistentka přítomna v ordinaci.
Prosíme v tomto případě: 
- napsat SMS, kde uvedete své jméno a váš důvod kontaktování ordinace (omluva z termínu, přeobjednání, požadavek zprávy, apod.)
- kontaktovat nás e-mailem na info@psycholog-terapie.cz, kde prosíme uvést jméno klienta, kterého se to týká, jeho ročník narození, telefonický kontakt a důvod
- vyplnit kontaktní formulář s uvedením důvodu
Upozorňujeme na nutnost sledovat aktuální informace týkající se stavu zaplnění kapacity naší ordinace.
 
Co s sebou vzít při návštěvě naší ordinace?
Na každý termín s sebou raději noste prosím kartičku zdravotní pojišťovny. 
Na první objednaný termín také přineste:
- žádanku od praktického nebo odborného lékaře
- zprávy z předchozích vyšetření u jiných pracovišť (např. neurologie, psychiatrie, pedagogicko-psychologická poradna, aj.)
Hlaste nám prosím veškeré změny týkající se:
- zdravotní pojišťovny,
- vašeho bydliště,
- kontaktních údajů - telefonu, e-mailu,
- praktického lékaře 
Pokud nám včas nenahlásíte změnu své pojišťovny nebo lékaře, může se stát, že nám pojišťovna vaši péči neuhradí!
 
Způsob platby
Klinicko-psychologická péče je hrazena zdravotními pojišťovnami.
Pokud je vám poskytována péče našimi dalšími psychology, poskytujeme péči za přímou úhradu dle platného ceníku.
O způsobu platby jste vždy předem informováni. 
 
Smluvní pojišťovny
- 111 VZP - Všeobecná zdratovní pojišťovna
- 201 VoZP - Vojenská zdravotní pojišťovna
- 205 ČPZP - Česká podnikatelská zdravotní pojišťovna
- 207 OZP - Oborová zdravotní pojišťovna
- 209 Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
- 211 ZP MV ČR - Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR
- 213 RBP - Revírní bratrská pokladna
 
 
DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO KLIENTY
Sdílíme s vámi důležité informace, které vás mohou zajímat před návštěvou naší ordinace.
Jak se objednat
Do ambulance se aktuálně můžete objednat:
Upozorňujeme na nutnost sledovat aktuální informace týkající se stavu zaplnění kapacity naší ordinace.
Zrušení termínu
Objednaný termín je závazný, pokud jej musíte zrušit, učiňte tak prosím, alespoň 48 hodin předem, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Děkujeme za pochopení, můžeme tak termín nabídnout dalším pacientům, kteří potřebují naši péči a také zlepšit plynulost chodu ordinace.
Pokud se vícekrát bez omluvy na termín nedostavíte, další termíny pro vás nebudou rezervovány a vaše místo nahradíme novými klienty.
Co dělat, když se k nám nedovoláte?
Pokud se k nám nemůžete dovolat, je to pravděpodobně způsobeno tím, že jsme pracovně vytíženi a nebo není paní asistentka přítomna v ordinaci.
Prosíme v tomto případě:
Upozorňujeme na nutnost sledovat aktuální informace týkající se stavu zaplnění kapacity naší ordinace.
Co s sebou vzít při návštěvě naší ordinace?
Na každý termín s sebou raději noste prosím kartičku zdravotní pojišťovny.
Na první objednaný termín také přineste:
Hlaste nám prosím veškeré změny týkající se:
Pokud nám včas nenahlásíte změnu své pojišťovny nebo lékaře, může se stát, že nám pojišťovna vaši péči neuhradí!
Způsob platby
Klinicko-psychologická péče je hrazena zdravotními pojišťovnami.
Pokud je vám poskytována péče našimi dalšími psychology, poskytujeme péči za přímou úhradu dle platného ceníku.
O způsobu platby jste vždy předem informováni.
Smluvní pojišťovny